In 2018 'Opgeruimd wonen!' voor half geld!




In de winterrondbrief van Binnenkant heb ik een winteraanbieding geplaatst waarin mensen die zich aanmelden voor de on-line thuisstudie:'Opgeruimd wonen!' gedurende de kerstvakantie gebruik kunnen maken van een korting van maar liefst de helft van de normale prijs. 

Inmiddels hebben negen mensen de stap gezet om voor half geld in 2018 een opgeruimd leven te gaan leiden en hun huis helemaal opnieuw te ordenen en te gaan ontspullen.

Wie meer wil lezen klikt hier: thuisstudie: 'Opgeruimd wonen!'
Ook de ervaringen van vorige deelnemers zijn daar terug te vinden.

Lezers van dit blog, die mogelijk niet mijn rondbrief krijgen wil ik deze mogelijkheid en de bijbehorende korting ook aanbieden. Bij deze: 

Gedurende de kerstvakantie geldt een leuke aanbieding: 
Een korting van maar liefst 50% op de thuisstudie: ‘Opgeruimd wonen! Wie nog deze vakantie start met deze leuke en inspirerende on-line thuisstudie kan heel 2018 opruimen voor half geld en betaalt in plaats van €240 slechts €120 voor 24 lessen en mijn hoogstpersoonlijke begeleiding.



Aanmelden kan gewoon per mail en wie nog verdere vragen heeft, of met me wil overleggen mag mij altijd even bellen. 

info@burobinnenkant.nl
06 10645405


2 opmerkingen:

  1. Haha ik scoor 5 punten in je test dus voor mij niet nodig! Ik kan me ook niet voorstellen hoe het is om ongeordend te leven en gelukkig is mijn man ook zo:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn voor jullie dat jullie allebei de boel graag op orden hebben en houden.
      Je bracht me even weer in herinnering dat ik de test ook wel weer eens kan bloggen... dankjewel.
      En een prachtig nieuw jaar gewenst!, Jacquelien

      Verwijderen