Zonne-energie lichtje!




Ik ben geen kampeerder of outdoorfan, maar ook voor mij 
kunnen deze lichtjes op zonne-energie best handig zijn. 
Gewoon voor in de tuin. 

Het lichtje is ontworpen om lang mee te gaan, is waterresistent en kan drijven.
Het is licht in gewicht en opvouwbaar, dus handig voor onderweg. 
Uitgevouwen meet het lampje 11 bij 11 centimeter. 
Acht uur opladen in de zon is goed voor acht tot twaalf uur licht; 
bij een oplaadbeurt van vijf uur geeft het lampje vijf à acht uur licht.

Duurzaam; je hebt geen elektra nodig, waxinelichtjes, batterijen of olie.
Gewoon overdag in het zonnetje zetten en klaar ben je als het donker wordt.
Of het echt gezellig licht geeft kan ik zo op deze foto's niet goed beoordelen.








2 opmerkingen:

  1. Deze zien er ontzettend leuk uit! Ik kan nog wel iets gebruiken voor in de tuin, het liefst zonder stroom. Ik ga me hier eens in verdiepen, bedankt voor de tip!

    Ook nog even een vraagje; ik zie dat je mijn blog ook in je leeslijst hebt staan, wat natuurlijk superleuk is! Zou je misschien de url ook even willen updaten? Ik ben laatst overgegaan naar Wordpress en zie dat hij op blogs niet altijd goed meer doorverwijst. Vaak is een keertje copy-pasten al genoeg om ervoor te zorgen dat hij wél weer steeds het nieuwste bericht pakt. De url is: http://www.lekkerlevenmetminder.nl

    Vast erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen