Een onverwacht liefdesliedje!



Vanmiddag fietsten Wim en ik naar de IJsselkade, even er uit, 
lekker aan het water zitten, een windje erbij, in de schaduw van de grote boom daar. 

Er lag een partyboot te wachten op mensen die daar vandaag een feestje op gingen vieren. 
Stephan, de muzikant voor dat feestje, zong - in afwachting van het vertrek van deze boot - 
geholpen door Wim, voor mij een lief liefdesliedje. Zo leuk en fijn! 



Ik heb het opgenomen met mijn telefoon.
Kijk maar eens naar dit filmpje 

PS Wie het telefoonnummer van Stephan wil hebben 
om hem te boeken voor een feestje of zo, kan mij gewoon even mailen.

Het liedje is de nederlandse vertaling van Jim Groce:
'I have to say i love you in a song' 

Met dank aan Anke von Vaupel Klein



Geen opmerkingen:

Een reactie posten