Nieuwe website burobinnenkant.nl



In de afgelopen maanden ben ik druk geweest met het maken van een nieuwe website.
Mijn vorige site vond ik zelf nog steeds mooi, maar was volgens de kenners: 'totaal uit de tijd'! 
Deze website is gebouwd met wordpress en daarmee gelijk mobielvriendelijker.

Het maken van een site is heel leuk, maar kost ook veel tijd.
Je gaat nog 'even' een nieuwe pagina maken en als je opkijkt is het drie uur later.
Ook is het makkelijk je te verliezen in het perfect willen maken van zo'n site.
Dat heb ik nu niet willen doen: ik stel mijzelf steeds gerust met: het is 'work in progress', 
maar het blijft een soort van bevalling waarbij ik het kindje nu aan de wereld toon.
Best spannend. Ik ben heel benieuwd naar de reacties. 

In het echt is de site natuurlijk scherper dan de 'foto' die ik nu kan laten zien. 
Ga daarom gewoon zelf even kijken naar burobinnenkant.nl



Op de nieuwe site is de inhoud 
van mijn vorige te vinden, 
maar er zijn ook wat 
nieuwe onderdelen te vinden.


woonportretten 

wooncolumns

de woontip van de maand

de opruimtip van de maand



Vertrouwd aanwezig blijven 

de interieurontwerp & advies

opruimhulp & advies

de thuisstudie:'Opgeruimd wonen!'

de seizoensrondbrieven 

het duwtje van de zaak




Het uiterlijk en de sfeer van de vernieuwde site doet wel denken aan de vorige.
Kijk maar naar deze foto die een deel is van de homepage ervan. 
Mijn vorige site is niet helemaal verdwenen, want die blijft te vinden onder 

Dus wil je ze met elkaar vergelijken, dan bezoek ze dan gewoon allebei. Dat kan!

PS Sandra heeft mij geholpen met het bouwen van deze site. 
Dat deed ze heel geduldig en vakkundig. 
Wil je haar ook hulp vragen, neem dan even contact op met mij voor haar gegevens
Van harte aanbevolen!

Een hele fijne zonnige zomerdag gewenst vandaag!



1 opmerking:

  1. Mooie duidelijke en overzichtelijke site!
    Knap staaltje werk !!

    Marrian

    BeantwoordenVerwijderen