Ons meisje ging paragliden!!!


Onze dochter Elsje is met haar vriend op vakantie naar Frankrijk.
Onderweg naar een familievakantie met zijn ouders in Nice kamperen ze daar in de buurt.
Wat fijn vond ik het om te horen dat ze veilig waren aangekomen na een autorit van twee dagen.

En heel leuk dat ik toen ook onderstaande foto's kreeg via de what's app 
van Elsje met Jeppe op een bruggetje over een snelstromend riviertje.  
Gezellig!



Gisteren kreeg ik deze foto:


 Met de tekst: Paragliding!
'Deze foto wilde ik je niet besparen. 
Maar goed dat ik het van tevoren niet gezegd heb he?'

En inderdaad. Dat vind ik heel fijn! Wat hoog!!!
De instructeur heeft volgens mij in zijn ene hand iets waar hij mee stuurt, 
en in zijn andere hand een selfiestok met camera (niet loslaten zou ik zeggen....).

Elsje schreef er bij: 
'Het was heel mooi om mee te maken.
We waren op een berg op 2000 meter en gingen nog 1000 meter hoger door de warme lucht.
Het was niet eng, maar ik vond het van tevoren wel spannend!'

Ze lacht er vrolijk bij, maar ik vind het zelfs achteraf spannend!
Als ik naar de foto kijk krijg ik al natte handen. Hopelijk ga ik er niet eng van dromen.

Ik houd niet van enge dingen. 
En als ik mijn enkel wil breken doe ik dat wel gewoon door 
in eigen huis mijn eigen trap af te lopen met wat wasgoed.
Dat is dus al gevaarlijk genoeg voor mij!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten