Middag met een gouden randje





Met vriendinnen Guusje en Astrid genoten we van een heerlijke lunch op het terras.
De laatste keer dat we echt met zijn drietjes samen was in november toen 
ik thuis met een gebroken enkel omhoog zat en zij aan mijn bed zaten. 
Dat was al een half jaar terug, dus we hadden heel wat bij te praten.
De prachtige bloemen waren een cadeau van Guusje voor Astrid 
en stonden te stralen in een emmertje vlak bij ons. 
Het hele terras genoot mee!
Het was een heerlijke middag!



4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk blog heb je, via via kwam ik je tegen.
    Ik ga je zeker volgen.
    Ga eerst verder lezen.
    Met warme groet
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, leuk om te horen. Ben wel benieuwd hoe dat via via is gelopen....
      Fijn weekend, Jacquelien

      Verwijderen
  2. Dan kwam ik je dus tóch tegen bij De Hibou! Ik dacht je te herkennen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zijn we idd ook geweest. Wat jammer dat ik jou niet herkende, misschien een volgende keer. Wat een leuk winkeltje trouwens! Fijne dag, Jacquelien

      Verwijderen