Kledingkastindelingen!



Hier zijn zes mogelijkheden om een kast van 240 cm breed en 240 cm hoog in te delen.
Van heel eenvoudig tot superhandig. De zesde indeling lijkt me ideaal:
Met de laatjes, de dubbele rij voor korte hangkleding, de planken voor liggende kleding,
de schoenenrekjes en toch ook nog wat plek ruimte voor jurkjes en lange vesten. 


En hier een Pax kast van Ikea die zo te zien 300 cm breed en 236 cm hoog is,
die - net als de zesde indeling van hierboven - vergelijkbaar handig is ingedeeld.
De schoenen mochten van mij iets minder prominent aanwezig zijn
en ik zou liever een kledingroede in plaats van een broekhanger hebben.
Maar dat is het leuke: Dat is naar eigen keuze heel simpel aan te passen.
Lang leve Ikea!



3 opmerkingen:

  1. En de jassen!? En de winterkleding?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik reageer op maandag 16 nov. 08.12 uur ... Zie dat het een dag éérder wordt geregistreerd! Raar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is raar idd. Volgens mij kun je jassen kwijt in het lange of het korte hangedeelte. En in de zes dozen kunnen uit het seizoen kleding worden opgeborgen...

      Verwijderen