Proefrit in je nieuwe keuken!

 

  
Bij het ontwerpen van een keuken maak ik soms mee dat mensen
zich vanaf tekening toch niet goed kunnen voorstellen hoe die er in nu het echt uitziet.
 
Als ik een keukenzaak zou hebben....
 zou ik met de opdrachtgever samen met een soort lego op ware grootte 
de meest fijne opstelling voor de nieuwe keuken willen kunnen uitproberen..
 
Laat er nu een keukenfirma zijn die dit aanbiedt!
Je kunt als klant ter plekke jouw keukenopstelling opbouwen
en een proefrit maken in de opstelling die je in gedachten had.
 
Wat is handig, wat is praktisch en wat vind je het mooiste?
 
Dat lijkt me zo leuk om mee te spelen!!!
 
  
  


 Daarnaast maken ze (zoals ook veel andere keukenzaken)
inzichtelijk uit welke slimme opbergoplossingen je kunt kiezen...

Ik weet niets van de kwaliteit van deze keuken,
maar de proefrit lijkt me een aanrader!
http://www.blumshowroom.nl/ 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat een goed concept zeg! Zo kan je het iedereen overzichtelijk maken hoe dat het eruit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen