Welk werkplek zou jij kiezen?

 
 
 
 
1                                                         2
 
 
 
3                                                                   4 
 
 
Tijd voor een onderzoekje:
 
Welk van deze 4 werkplekken
zou je zelf het liefste willen hebben?
 En waarom?
 
 
Leuk om jullie reacties te lezen!
Even een samenvatting:
 
In grote meerderheid is gekozen voor werkplek 2.
 
De genoemde redenen zijn:
De goed zittende stoel.
Het uitzicht naar buiten. 
Het regelbare, mooie daglicht.
De aanwezigheid van een laptop.
 
Qua sfeer en looks werd werkplek 3 gewaardeerd.. 
 
Ik hoop dat deze werkplek voorbeelden 
 inspiratie kunnen opleveren
om bij jullie thuis ook een fijne werkplek te maken...
 
Succes!
 
  

11 opmerkingen:

  1. De tweede, omdat die voor een raam staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor mij nr 2. Om dezelfde reden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nr 2: ruimte, natuurlijke lichtinval en een goede stoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook ik kies voor nr 2, Heerlijk een ruime werkplek voor een raam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja die bij de raam natuurlijk, als je al moet werken, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absoluut nummer 3, heerlijke kleurtjes en spulletjes. Daar krijg ik gelijk inspiratie van. De andere plekken zijn mij te kaal. Hoewel iets meer werkplek op het tafelblad zou fijn zijn, misschien een plank erboven?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nummer 2, lekker licht , goede stoel ( met rugleuning)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marijke schreef: 2 omdat ik me geen werkplek zonder laptop/computer kan voorstellen en deze dit als enige heeft. Wat betreft looks is de kleurige mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Robert regeerde via twitter: Werkplek #2: Mooie - en te regelen - lichtinval.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Florence Werkhoven1 november 2013 om 00:34

    Voor mij nr 2. Fijn dat daglicht, en goed te regelen. Verder staat daar toch wel de beste stoel. Ruimtelijk..............kortom een goede plek.

    BeantwoordenVerwijderen